domenica 2 ottobre 2016

Lis pignatis par Udinese - Lazio

Al è di tant che no scrîf lis padielutis par la Udinese.
Chest an mai, e in efiets, ti passe la voie.
Come îr, che si è lâts cjase cu la disperazion, par vê viodût une scuadre inferiôr e un public ancjemò plui inferiôr di lôr.
E alore lis padielutis.

Karnezis 3 su 5.
Parcè che al à cjapât trê goi ma no savarès ce colpe dâi. A jentravin di dutis lis bandis, ce che al veve di parâ lu à parât. Al displâs vê un puartîr cussî brâf che nol covente a nuie. Il cartel al jere par lui, ma no i à puartât fortune.

Adnan 1 su 5
Il problema nol è Adnan. Lui jal à met dute, e se un al dîs il contrari, al è un che a balon nol à mai zuiât. I problemis a son altris.
- Al zuie cu la pôre. Lu sivilin inmò tal riscjaldament. Nol à mai provât un dribbling, ma fat un cross che al vedi un sens (che che i è jessût al è dome stât un butâ la bale tal mieç e vê cûl) e cualsisei zuiadôr, zuiant cussì, al fasarà schifo. Ancje un brâf. Figurinsi un che nol à masse.
- Nol leve metût in campo. Se tancj dal public a àn contestât al è par cheste presince. Sin in 10000 di nô a viodi che nol è bon di difindi e nol è bon di proponisi. No sai se al pues lâ in miôr, par che a mi mi pâr vê limits ancje tecnics (pîts di ghise) ma al reste che Jachini al è mat a metilu (o pûr lu àn obleât, jessint che Adnan al puarte bêçs in dirits dal mont arap che lu cjale)
- al zuie fûr ruole. Simpri. Nol è fat par difindi. Se propit al pues zuiâ al è di ale, cuntun daûr che al à coions di cjapâ ancje il so omp cuant che lu piert.

Heartaux 2 su 5
Grant impegn, ma i mancje la velocitât e no tu puedis dai di marcjâ keità. Però dut ce che al podeve falâ, in fase di poiâ la bale, lu à fat. E alore... di ce stino a cjacarâ. Cjatâ alc altri? Angella al fasial cussì schifo? Sumosù---

Felipe-Danilo 2 su 5
Nol è facil zuiâ cence centricjamp. zuiâ che a àn simpri la bale chei altris. Però a son difensôrs che a valin di plui di ce che a àn fat viodi îr. O almancul, une volte al jere cussì.

Badu 2 su 5
Ancje chi, grande voie, ma no si cjate e il puest che al à tal campo di cuant che a si zuie cun kums, nol è plui il so. Ma provin a resonà cussì: e se lu vessin metût tal puest di Adnan o di Heartaux? Ma nol è un difensôr... E alore?! Al varès fat un figuron. In ogni câs, no si capis parcè che Fofana dopo dos bielissimis partidis al fas panchine...

De Paul 2 su 5
L'unic cui pîts bogns. gjenerôs, par che al cor tant. Ma un che intune scuadre cussì puare tecnicamentri jo no gjavares mai. E son 2 voltis che Jachini lu gjave prin di ducj... cence peraulis.

Kums 2 su 5
Il zuiadôr al è. Inutil, intal prin cuart d'ore al pareve pardabon vê cjapât in man la scuadre. Dopo al è sparît. Pierdût. Ma no mi sint di dâi tante colpe... Se si à voie di fâ sù alc cun lui bisugni disegnâ la scuadre intune cierte maniere.

Perica 2 su 5
Jo soi content che lui al fasi viodi che al à voie che si impegne che al cor come un mat e che ducj i batin lis mans e viva perica di ca, viva perica di là. Ma ancje chi, un che al zuiât a balon al sa che cori dibant nol covente a nuie. Miôr cori ben, cori cuant che al covente. Il torel tu puedis falu in alenament. Magari ti bataran lis mans un pôc mancul, ma tu fasaras cualchi gol di plui. Perdonabil parcè che al è zovin. E in ogni cas il mior in campo.

Zapata 2 su 5
Al sta zuiant ben, e al prove a fa ce che al à di fa. Ma fantats... cence fassis, un zuiadôr come lui al è inutil. E no îr lis fassis no lis vevin.

Konè 2 su 5
Tante voie. Masse voie, cualchi volte. E dopo tal secont timp, sparît. E al è cussì di un pies. Nol leve fat zuià. Al veve di jessi cambiât subit dopo tal secont timp.

Jankto e Penaranda 2 su 5
Tai pulcini al jere un frut une vore brâf a schivâ ducj. Al cjapave il balon e al tacave a driblâ ducj chei altris fin a stufâsi. Al segnave ancje, ogni tant. Eco. Tai pulcini. Chel frut cumò al fâs felicementri il contadin.

Jachini. 1 su 5
Ricapitolant.
Adnan e Kone no levin metûts e a levin gjavâts il prin pussibil.
La scuadre no à un modul o un schema o no à une idee di zûc.
Int come Fofana, o Angella, no si capì ce che a fasin in panche
Int come Balic no si capis ce che ju vin cjolts a fa
dopo il doi a zero no si capis ce che al spietave par cambiâ zuiadors che a jerin penôs
e ancje come preparazion atletiche, ducj che de Lazion a radoplavin, a corevin plui svels e no sbaliavin un passaç par che si no altri a vevin cualchidun a cui dai la bale.
A vevin cjolt un alenador, par il dopo guidolin, che al jere zovin, biel, cuntune idee di zûc e inteligjent. Si clamave stramaccioni, e cumò o rivin a capî che (al veve zuiadôrs piês di chei chi) trop ben che al veve fat.

Tifôs. 0 su 5
Se i zuiadors  no vegnin a domandâ scuse e meti la muse ju insultin e scandalo scandalo vergogna
Se i zuiadôrs a vegnin a falu a fasin compagn.... Ma ce voleso?
A crodin di jessi a rome milan torin o ju di li, che si conteste dopo une partide lade mâl cence rindisi conte che int come Immobile, Keita, Felipe Anderson a son zuiadôr tecnicamentri e taticamentri superiôrs ai nestris e si varès di sostignî e no dai pal cjâf a un operaio che al cir di stai daur a un siôr.
Podopo a fasin cagadis come lâ vie dal stadio (vergnognôs, par che cussi tu insultis l'Udinese, e no i zuiadôrs o la dirigjence) un at di viliacherie cence pari. Robis copiadis dai scuadrons di fighets par simiotâ
A cjantin robis come no stranieri che le varan sintude di chei coions de television che a batin simpri il clout su chê robe (salvo dopo sivilà Lodi se al ves di zuiâ, o pûr bati lis mans come mats a Perica par che al cor dibant). Un zuiadôr brâf al è un zuiradôr brâf. Nol à colôr ni bandiere. Sarès ore di començâ a capîlu.
Insome. O sin l'Udin. O sin une scuadre che e à di salvâsi. Cun zuiadôr che no son i plui fuarts dal mont. Se tu âs voie di vinci ogni domenie tife juve, e stin ducj miôr. Tant il colôr al è chel.
E sarès ore di finîle ancje cul devi spendere, coro avonde ridicul e ofensîf par zuiadôrs che a puedin deventâ bulos ma cussì, cun cheste tifoserie, no lu deventaran di sigure. (Jo mi visi simpri che Sanchez (Sanchez!) lis primis voltis che al zuiave e al tignive dome la bale al vignive sivilât)

Al è dut.Ancje masse.

Nessun commento:

Posta un commento