lunedì 14 marzo 2016

Il strisson par Udinese - Rome

Ce dî, dopo la zornade di îr?
Ogni tant o pensi che i tifôs di balon, no capissin propite nuie. 
Pardabon cualchidun al pensave di fâ ponts cu la Rome?
Cu la Rome di cumò? Un scuadre che e à zuiât a la pari cul Real, chê altre dî, che e veve 11 bogns zuiadôrs in cjamp e altris 5-6 in panche, e che in 2-3 di lôr e à alc che al è plui di un bon zuiadôr (Salah, al è fuart, e al è fuart Florenzi, e ancje El sharawi e il tant cjacarât Djeko no son doi mones. E tal mieç dal cjamp i dan ducj dal tu ae bale)
Eco, chest o pensi, al varès di saltâ fûr prime, di tacâ a dî a la int che no côr, e si varès di contestâ tignint presint chest. 
Parcè che îr int come l'irachen, o Halfredson o Fernandes in campo a àn dut, si viodeve. Ma no si pues rabiâsi cun Adnan par che al sbalie i cross o cun Fernandes par che al sbalie i passaçs... a son ce ceh a son e a zuin a) cun ansie b) corint come mats c) cence un schema, fuori ruolo, cence direzion, cence trancuilitât. Pierdi 2-1 riscjant adiriture di podê paregjâle, nol è il piês che al podeve capitâ.
Cun Colantuono invezit il discors al è diferent: no si pues viodi ogni domenie zuiadôrs che a zuin li che no san zuiâ. Lis fassis a son l'emblema pies dal udin. Widmer, Edenilson, Ali Adnan, Fernandes... a son stâts ducj, su chês fassis, e ducj a somein brocs. Ma sono pardabon cussì brocs?
Va ben, alore, si pues vê zuiadôr mancul valits, ma il balon al è biel propit parcè che il dut al super il valôr dai singui, e se tu tu i insegnis a ognidun a fa il so, a doprâ ben ce che al à, ve li che si vinç ancje cun chei plui fuarts di te. Chest al à di fâlu l'alenadôr. 
Un schema, cheste udinese, no lu à. A son 11 sbandâts ator pal campo.
No je une robe che si comede in pôcs dîs.
Par il rest. Brut viodi contestazion fate di cjâfs ridicui che a disin frasis che aromai al jere dal medioevo che no sintivi... Insome... sperin che Frosinone e Carpi a stedin li che a son, e spietìn il prossin an. E intant che spietin il gnuf mister, pensin che il tant criticât Stramaccioni, une idee di balon la veve, pensìn ancje a trop fuarte che e jere l'Atalante, che e rivave a salvasi nonostant il Cola... se no lu veve ce fasevie? Vincevie il scudet?

Nessun commento:

Posta un commento