lunedì 30 novembre 2015

Une frambue


Une frambue!
Smicjavie forsit Nadâl?
Al mancjave pôc...

***
Un lampone!
Puntava forse Natale?
Mancava poco...

domenica 22 novembre 2015

Il strisson par Udinese - Sampdorie


E ae fin e je lade ben.
Un pocje di fortune e Colantuono che pe prime volte al induvine la formazion e i cambis. Une Samp che no je stade cuissà ce, ancje se al va dit che a ficjâ dentri un gol prin di nô la storie e jere dute diferente. Di bon, un Aguirre che al à di cressi une vore ma si viôt che al à alc ce dî, un Edenilson, soredut a cuvierzi, che al è tornât ai nivei di cuant che si veve tacât il campionât, e un Iturra che al à dât il so contribût. Forsit il miôr al è stât Badu, par che cence chel gol e cence tante sostance no varessin trê ponts in plui. Un batimans in plui a un emotivamentri coinvolt Thereau e al so assist, di un atacant di raze, di chei che a san fâ segnâ chei altris. No masse in forme Widmer, che al pâr no jessi bon plui di saltâ l'om, e invezit indispensabil ancje se no tant visibil, Lodi. Al covente.
Nol sarà un top player, ma un om di ordin al scugne sei.
Il zûc? No, chel no 'nd jere masse, ma tante voie di fâ ben, tant pressing, che la Samp e pative, e par une scuadre che e à di salvâsi al è ce che al covente.
Va ben cussì!

venerdì 20 novembre 2015

Fros, frêt, ramascjis


Fros, frêt, ramascjis,
La campagne sgardufide.
Trop brut lâ a vore.

Jevin


Jevìn jevìn
Jevìn
Soi cence voi
Ju ten dute la gnot sul comodin
in bande dal lavandin
inmuel
cence mai lavâju
e si jevê 
 [lôr mi disin
dome cuant che tu ju âs intor
Ma jo ju met simpri
dopo des mudantis e di vê
cagât,
Si che jevìn 
jevìn
no pos dîlu
Al plui dismenteâ
un acent e cjalâmi ator:
Lôr sì, a son za ducj in pîts
Parfin i ôcs
clopadiçs di gras
e di zulugne.

venerdì 13 novembre 2015

lunedì 2 novembre 2015

Il strisson par Udinese - Sassuolo

Strisson di butâ vie, pûr trop, par che îr al pâr che a Udin nissun al vedi vût voie o al sedi stât bon di segnâ... E tocje stâ cuiets che si sa, un pont is megl che nuie.
E Colantuono che al va indevant a confermâsi il re dai cambis... falâts! 'nt vessie imbrocade une. Secont me par lis sostituzions al tire doi dados fintremai che al salte fûr il numar di un che al zuie. Di bon che cun doi dados nol pues vignî fûr l'1, si no chel nus met Aguirre tal puest di Karnezis!