lunedì 1 settembre 2014

Podevin

Sicome îr di sere, prime di viodimi le partide, soi lât a Fontanefrede par sintî la premiazion di "Acqua arrabbiata", che e je stade plui che biele, curte, e mi son plasudis parfin lis sunadis al piano. Pobon, mi è vignude voie di voltâ la mê poesie par furlan, par viodi se, come che mi sucêt pes contis, e ven miôr par furlan che par talian... 



Podevin


Mi ven di ridi.

Mi visi trop che ti odeavi
Parcè che tu mi regalavis
Suiemans
Pluitost chê ombrenis.

Mi ven di ridi parcè o vin vût timp par contâ
Lis primis gotis dilunc dai mês
Che no àn fermât 
Di vignî jù.

Il timp par contâ i scjalins
Fraidîsi un par un;
Par comprâ impermeabii,
Stivâi,
Un gomon par fruts par lâ a cjoli
Il pan e il lat,
Fin che ‘nd jere.

E mi ven inmò di ridi intant che o vai
E comedi il cûl parsore dai cops slichignots.

Mi sbassi par spostâti
La pinie dai voi sierâts
E un pît de aghe
Che nol ledi di mâl,
No ancjemò.

Nessun commento:

Posta un commento