mercoledì 5 febbraio 2014

Lis pignatutis par Udinese - Fiorentine


E pignatutis par la Udinese ancje vuê, al volo, e il solit dissen che mi à regalât un frut e che jo o ai piturât. Biel nomo? Un Mostri come l'Udin di Ir, che a dîle dute il paregjo al jere just, ma al è ancje biel che a vedin vint, se no altri par il coraç di tancj di chei che a àn zuiât e par la voie di ducj di vinci. Dai che la petìn!
 
Scuffet 4 su 5
A la varàn finide di viodilu come une bestie di baracon par che al è (masse) zovin... îr al à parât ce che al veve di parâ, cuntun grant intervent su Matri. Però nin planc... intun pâr di ocasions, un che al à voli, al viôt che al à inmò di fâsi. In ogni câs cun îr al è uficiâl: o vin un portîr!

Bubnic 2 su 5
No mi è plasût la prime volte che al à esordît, e no mi è plasût masse nancje îr. E si che al è un biel frut eh...

Domizzi 3 su 5
Nol è Danilo, si viôt, e se nol riscje di regalâ almancul un rigôr a partide nol è lui, ma îr no jere partide facile e al à fat il so, e il so al è vonde, nissun i domande di plui... 'nt vessino!

Heartaux 3 su 5
Forsit îr al jere un pôc stracut, e Vargas che par gno cont nol è chest grant zuiadôr, al à fat ancje masse, ma al moment al è il miôr difensôr che a vin. Chês scarputis rossis, podopo, a son pardabon chic!

Widmer 5 su 5
O ai pene spedît un pâr di cussins a Basta, che se che li al zuie simpri cussì, che almancul in panchine al stedi comut.

Pinzi 3 su 5
Pûr trop a centricjamp o vin patît, inutil dî di no, lui al varès di fâ cjapâ metris e invezit al è un pôc lontan dal Pinzi che al costruive... ma insome, îr almancul nol à distrut nissun, almancul chel! La suficienze e je par la muse di poleçut bagnât che al faseve in ocasion dai fâi... masse ninin!

Allan 4 su 5
Al devi vê vût lis gomis di ploie, par che îr al coreve come sul sut. Benon! Cuant che si vise di vê ancje pît al devente il plui fuart incontrist dal campionât.

Gabriel Silva 4 su 5
O vin capît che al zuie ben dopo ogni volte che tu lu metis in panche. E alore lu viodarin martars che al ven!

Pereyra 4 su 5
Fantats... Chest al è un zuiadôr che dulà che tu lu metis al dâ fastidi. A che altris!!!

Di Natale 4 su 5
Al cor, al zuie, al porcone e cumò ancje al segne. Al è tornât lui, e juste la sostituzion, che cussì lu tignin di cont par il Chievo. 

Nico Lopez 3 su 5
I cunins cu la ploie a stan cuiets, par solit, e lui invezit al à fat plui di cualchi biele corsute. Al segnarà ancjemò, si, e cumò podin dî di vê un atacant valit.

Bruno Fernandes 3 su 5
Mandaitlu in palestre e a gustâ chi di mê mari!!! Cuant che al met sù un pôs di chilos... 

Muriel 3 su 5
Un pignate par la corse, 5 pignatis par il gol. Nol è ancjemò lui, ma se a vessin di passâ la semifinâl vin di dîsi graciis. Ciert... al à inmò un pâr di chilos di regalâ a Fernandes.

Ah, e ancje se no interesse nuie a nissun, jessint jo un amant dal balon, no pues dî che îr o ai viodût une vore di biei zuiadôrs, vistûts di viole. Borca Valero e Joachim a son pardabon fuarts. Pizarro al è simpri un siôr zuiadôr. e Matri, coionel che al sedi, al è un atacant di raze... Fiorentine biele e che e merite di jessi adalt, in campionât... tifarài par lôr, si no altri che nus lassin a nô la cope Italie :)

Nessun commento:

Posta un commento