domenica 2 febbraio 2014

Lis Pignatutis par Bologne - Udinese

Scuffet - 4 pignatutis su 5
Al jere frescot, a Bologne, tant al è vêr che Zeliko al veve mâl di schene e a Guidolin i àn dit di meti la scufe. Al à capît mâl e al à metût Scuffet e no, ducj nô furlans, si sin sintûts contents. Podopo, di fat, a part une, nol à fat paradis, ma al someave jessi li, sedi su la punizion di Diamanti, sedi sul bielissim tîr di Moscardelli... e no, a vevin propirt bisugne di chel: un puartîr che al fos in puarte!

Domizzi - 3 su 5
Se nol vês fat il zuiadôr di balon al sarès un di chei zovenots ae stazion simpri pronts a tacâ barufe: "Dîspo tu, ce âstu di cjalâ? Dîstu a mi? Isal alc che nol va?"... però, cuant che bisugne tirâ fûr la malicie, al è un dai pôçs che al sâ dulà lâ a cirîle.

Heartaux 4 su 5
Nol deventarâ mai un Benatia, ma par cumò al è su la buine strade e dut câs no si visin spes che al è lât vie. Tigninlu di cont!

Danilo 3 su 5
Tu sês un difensôr centrâl, cjape che bale e butile vie! i àn dit prin di tacâ. E lui, ma sêso sigurs che al baste fa cussì? No, parcè, si, soi brasilian... o ai bogns pîts... buine vision di zûc...
Ziobilite! o sin cuasi in B!!! E alore...

Basta 3 su 5
Furio bionde e bagnade. Al à decidût di convertî i cross in chilometris e... al à fat ben. Lu spietìn ta chê altre metât di campo. Ancje parcè che in aree...

Badu 4 su 5
Sul bagnât al devente confusionari e cor par dut. Cemût? ancje sul sut? E poben... 'nt vessino! Al è l'om de rinassite: cjâf bas e pedalâ!

Lazzari 4 su 5
Prin de partide i àn fat sintî in cufie par 40 voltis "Una vita da mediano"
Lui, sedi par osmosi, sedi par la torture, al à fat la partide, da mediano. E e je stade la miôr dal an.

Allan 2 su 5
Guido: Mi raccomando Allan, non devi essere irruent... taaaac amonît!
Guido: Ti ho detto di... taaaaac dispicjât Diamanti
Guido: Devi costrui ... taaaaac jentrade a valanghe e robis che si fracassi un zenoli
Guido: Giampiero, va a scjaldâti!

Pereyra 3 su 5
Guido: Vuê tu âs di fâmi il terzin
Pereyra: mi mister, jo soi brasileiro, o sai fâ dribbligns, cori come un danât...
Guido: Danilo, ven chi e spieghial tu... e difat...

Bruno Fernandes 3 su 5
Il fantat al è lezerin, ma al cor, al cor tant. al cor masse. Ma vino di fâi une colpe? No.

Nico Lopez 3 su 5
Se al ves fat ce che al à fat Maicosuel cun lui si saressin verificadis trê robis:
- doi a zero plui adore e ducj contents
- mancul blestemisi di Totò e un so gol su azion
- une pignatute in plui su cheste padiele

Di Natale 4 su 5
ma alore Di Natale al cor! E viodilu vignî a cuvierzi Pereyra... ben po. O resti. Al è di gnûf capitan, e se al zuie cussì, ancje la fortune i torne...

_____________
O sieri cun dôs peraulis su Scuffet. Ancje jo soi content che al vedi zuiât, e soi content di vê un furlan tal Udine, e soi content che nol vedi cjapât gôl. Ma o ai vût zuiât a balon, e o sai trop che ti pues costâ, di zovin cussì, une partide falade. Ven a stâi che par me il portîr al reste Brkic, che al è un bon puartîr e che dome nol à plui la trancuilitât tes ussidis, ma visintsi che in puarte al è bulo. Scuffet al è il secont, no si discut, ma tignin di cont che îr, nissun i à tirât in puarte, eh. :)

Nessun commento:

Posta un commento