martedì 5 novembre 2013

Pignatutis par Udinese Inter

îr, cence dubis, tra lis plui brutis partidis che jo vedi viodût a Udin, tal sens che l'Udinese e à zuiât malissim, l'Inter, al à fat il so, ma jessint che no coventave fâ di plui si è limitàt al minim... Cun di plui... al ploveve!
Pignatutis curtissimis alore.

Brkic 2 pignatis su 5. Al è ancjemò là, che al cjale chê bielissime pavee che al à cjapade tal prin timp. Brâf e vonde, al è rivât a gafâle prin che i rivi il balon intor! No sedi mai che Ranocchia, che al jere li dongje, al tiri fûr la lenghe e la mangji!

Danilo 2 pignatutis su 5. Pobon, chei dal inter no son brocs, e nol è facil marcjâju, però, nancje lui nol è un broc. Podopo o ai di capî cemût che un brasilian al pues vê chei pîts di ghise li.... misteri...

Gabriel Silva 2 pignatutis su 5. E pûr al someave di viodi che al cirive di cori, ma mai un dribbling, mai alc di pericolôs... mi sarès contentât di une pidade tai sghirets di un cualchidun, juste par dî di jessi in campo.

Naldo 2 pignatutis su 5. Anche chest, brasilian dome di passepuart, il pît al è cjargnel... Heartaux ce lu tignino a fa?

Domizzi 2 pignatutis e mieze su 5 tal prin timp al ten bot, podopo su bute jù. Ae fin ancje lui al cumbine di ancje, ma almancul tu lu as viodût provâ a inventâsi alc.

Widmer 3 pignatutis su 5. A saressin 2 e mieze, ma e je la prime partide, e al à zuiât miôr di altris. Al pues dome fâ miôr.

Pereyra 1 pignatute su 5. Al jere Halloween, e lui si è travistût di fantasime! Brâf... a travistisi!

Allan 1 pignatute su 5. Nuie di fa, al cor a vueit, al piert cuasi dutis li balis, e chest colp no 'nd à nancje cjapadis. Cuinti zuiadôrs di cualitât al varà simpri di pierdi, se nol cres. La voie, a dî il vêr, la met simpri.

Badu 3 pignatutis su 5. Miôr in campo. Tante, tante voie. Nol à mai molât. Par sigûr, nol è lui chel che al à di dribblâ e segnâ. Ma forsit, a lassâlu tirâ ogni tant, a varessin cualchi gôl in plui. Secont me, un cussì, nol è mai biel vêlu cuintri.

Di Natale 2 pignatutis su 5. Al zuiave di bessôl o dongje dai muarts. Par me cont al à fat ce che al à podût. Però ancje lui si è scoionât dopo i gôi e si viodeve.

Muriel 1 pignatute su 5. Muriel di luianie, o Muriel budiel- Ogni tant, nomen omen. Al jere miôr che al fase la fantasime ancje lui. Invezit al à sielt di fâ il zombi. Biel travestiment ancje il so... perfet!

Ranegie 2 pignatutis e mieze su 5. Bisugne jessi onescj. Nol è facil jentrâ intune partide cussì, ma lui al è rivât almancul a spiçâlis dutis, di testa, e lu si è viodût cori. Nol segnarà mai, ma bisugne dâi merit di jessi jentrât in campo.

Bruno Fernandes. 3 pignatutis su 5. Al à fat viodi di jessi.
Nico Lopez 2 pignatutis su  5, nol à fat viodi di jessi

Guidolin...cence tapon. tant buine e jere la scuadre cu la Rome, tant falade cheste. ma al va dit che se tu cjapis doi gôi su bale ferme par capelis dai zuiadôrs, l'alenadôr al centre une vore pôc.
.


Nessun commento:

Posta un commento