sabato 19 ottobre 2013

Lis pignatutis di Milan - Udinese

Alore... sì, vuê o soi stât cjase a viodi la partide... a proposit, cuant scomencie? Cemût? E je za finide?! Ah, no mi jeri inacuart... spiete che o voi a viodi i highlights...ve chi, 30 seconts di moments impuartants... un gol e une travierse. Benon!
E alore vuê si stâ une vore pôc a fâ lis pignatutis par l'Udin, e lis fâs.

KELAVA: e pensâ che a inizi campionât al jere chel che nol lave... al è l'unic che al pare ce che al à di parâ e nol pare ce che no si podeve parâ. Ciert... viodint la scuadre che faseve fature al veve di movisi di plui e cirî di lâ a fâ cualchi cross... magari vuadagnâ cualchi punizion dal limit... dai, la prossime volte.

NALDO: Al varès di jessi brasilian, nomo? Bon... il colôr al è just, il pît al devi jessi da la Terra del Fuoco, difat, ogni volte al somee che la bale e sedi bulint

DANILO: ma, no sai ce dîsi, ancje lui al rive a sbaliâ i passâçs, ma o pensi che al devi jessi par che al è un bon frut, e al voleve jessi solidâl cun ducj chei altris.

HEARTAUX: ae fin forsit al è l'unic che al à capît di ce bande che e jere la puarte dal Milan... se no altri al à capît la direzion, dai.

GABRIEL SILVA: al devi vê pierdût alc li dongje de linee di metât campo: ogni volte che la passave al tornave indaûr cul cjâf bas a cirîle... se no altri, vuê, no vint fat nissun cross, nol à sbaliât nissun cross.

BASTA: al partìs e nol sa cefâ, si ferme, al zire tor ator la bale, fai un salto, fanne un altro, e tutti giù per terra... bon, dai, al à un zimul, no pues crodi che al sedi chel Basta che o cognossin. Il zimul, dut câs, nol è mâl... al pues benfâ in prime categorie... che nus torni a mandâ so fradi

PINZI: al è un zuidarôr onest, onestissim. Vint fat un fal di esplulsion,  lui di chel moment al zuiave come se al fos stât esplus. Se al cjapave la bale, la deve subite a chei altris, o pûr al cirive di lâ dulâ che no podevin passajale... un vêr om!

ALLAN: al è vignût fûr dal campo rabiôs come une bilite! Al veve rivât a sbaliâ ducj i passâçs, percentuâl dal 100%, ma propit ae fin al è sbrissât suntune spudade di robinho e le à passade a un dal Udin... pecjât!

LAZZARI: plui chê altri, Lazzaron, ancje se al è l'unic che forsit al à provât a meti un pôc di ordin, dome che insome... sì, a fuarce di lançâ par Totò al jere Silvestre che i domandave se par plasê al podeve fâ zuiâ ancje un pôc chei altris de so scuadre.

PEREYRA: Par impegnâsi si impegnave, al coreve, no dîs di no, ma Guidolin al devi vei dite di zuiâ "tra le linee", e lui al devi vê capît mâl e al tirave liniis tor pal campo, ma cence pensâsi di spietâ il balon...

DI NATALE: ma insome, ae fin, a zuiâ di bessôl, cuintri une difese interie, ce si ajal di dîsi... si scoionarès chiuncue, difat, i jerin cussì zirâts i codumars che sui corner al cirive di copâ l'om sul pâl, invezit che metile tal mieç

MURIEL: Ancje lui al è un bon frut... tu lu viodis in muse, no i leve di fâi fa brute figure a Basta, ven a stâi che al à zuiât piês... biei soredut i siei dribblings... cemût? no 'nd à fats? Apont!

ZIELINSKY: No esistin zuiadôrs che a jentrin a 10 minûts de fin dulâ che a zuin in 2 o 3 su 11 e cambin la partide... (gjavâts i câs dulâ che a fasìn 3-4 autogôi). E cui al jerial lui par gjavânus cheste convinzion? Al fâs viodi, se no altri, che al à cualchi idee di dulà che e je la puarte e cuâl che al è il balon...

RANEGIE: metilu dentri tal recuperi al vôl dî cjoli pal cûl... al è brâf a jentrâ cence mandâ a cagâ nissun e a dîle dute al veve cjapât ancje un rigôr, che in ogni câs no si meretavin.

MAICOSUEL:Brâf! Di bessôl al à fat tant che ducj i tîrs in puarte di dute la scuadre e ancje il stes numâr di dribblings... cemût? Nol è jentrât in campo. Bon, no impuarte, ce che o ai dit al vâl distes.

GUIDOLIN: nuie di fâ, la pome no cole lontan dal morâl, e cheste udinese plene di pôre, che no olse nuie, che e zuie come se stes vincint 2-0 ancje cuant che e piert... ben, e je la pome.

Nessun commento:

Posta un commento