domenica 27 ottobre 2013

Il strisson par l'Udinese cu la Rome

Vuê no ai masse ce dî, sul Udin...
Sabide passade mi soi smonât... la partide e jere brutissime e costruide mâl, pues sucedi, ma sintî che di ogni bande (fûr che di chei che le àn cjalade) si diseve che l'Udinese al veve zuiât ben e no jere lade cussì mâl e bla bla bla mi à fat pensâ che in ciertis bandis a fossin des diretivis di parsore par fâle viodi intune cierte maniere.
E mi soi sintût cjolt pal cûl dôs voltis.
Mi àn dât fastidi, ancje, lis peraulis di tancj tifôs che magari no àn nancje cjalade la partide ma che di bot al pareve che Guidolin al fos il piês alenadôr dal mont e i zuiadôr ducj cence voie e vie indenant...
Però chel al è un presit di paiâ... nô tifôs, in medie, o sin stupits, cuant che si piert.
Pobon, in ogni câs, o leievi la formazion de Rome, e viodint il stât di forme di cierts zuiadôrs (pjanic, maicon, de rossi, benatia, lijaic...) podaressin dî che l'udin di chest an nol à sperance... veramentri... ancje chei che a devin plui sigurece (un Basta, par dî un) chest àn no àn verve, son plens di pôre...
Invezit di tirâ fûr i coions a stan a spietâ.
Jo pensi che un che al à zuiât di balon al cognòs chê maniere di zuiâ... ti capite cuant che tu pensis che tant, lant indenant cussì, il gôl al vignarà, une ocasion a vignarà, alc di bon al vignarà... parcè... parcè che tu vegnis di un periodi o di un àn dulà che chest al sucedeve (come l'an passât)
E invezit no. Nol capite.
Forsit al à reson Benatia, a dîsi che il mâl di chest àn al è di no vê vendût...
Cjalait Gabriel Silva, o Pereyra... mi somee che cuant che a zuin, cence volêlu, a disin... o, jo soi fuart, cumò lu savês, l'an passât... e cussì no fasin un caz.
Trops dribbling i sono vignûts?
Forsit un par om... dal inizi dal àn.
E pûr a varessin di visâsi cemût che a son deventâts fuarts... 
E alore insome, jo vuê o speri di viodi alc e altris... o vin une scuadre che se a vessin chei zuiadôrs li il Sassuolo o i Livorno o la Samp a saressin simpri titolârs e fasaressin faliscjis! Coventie fâ i nons? Fasin i cognoms! Zielinski, Maicosuel, Merkel, Nico Lopez, Bruno Fernandes... us parino brocs?!
Sumo su... viodin di fâ colâ chest imperi roman... almancul cuntun paregjo!

Nessun commento:

Posta un commento