domenica 18 marzo 2012

Il cartel par Udinese Napoli

Ve chi, jessint che o zuin cul Napoli, che o vin doi napoletans in scuadre e che dut câs si clamin ducj i doi Antonio, vuê o fasês un pocje di enigmistiche, cussì, tant par cambiâ, e sperant che una di doi antonios la buti dentir, ancje se jo mi contentarès di viodi Barreto, che forsit e je ore di tacâ a recuperâ cualchidun, invezit di pierdi zuiadôrs.
Fuarce Udin e vie a tifâ!

giovedì 15 marzo 2012

Il cartel par Udinese - AZ

Metât cartel, vuê, lu à pensât me pari. L'ultin toc jo. Si podeve lâ a cirî un zûc di peraulis con AZ, sedi come alfabêt, sedi come marcje di dentifricio, ma insome... mi pareve scontât, e a la fin dut ce che i covente al Udin, par tentâ l'imprese, a son tre goi.
Goi che in dì di vuê a somein une chimere, jessint che ca nol segne plui nissun. Dopo la partide di domenie, dulà che une cualuncue tierce categorie e podeve fâ la sô porche figure, mi somee di viodi une vore di pocje sperance, e in efiets, o vin pocje robe di meti in campo, usgnot.
Sperin in Pinzi, che al è un che al tire fûr i coions, cuant che al covente, e pecjât par Basta, che ancje chel al cor par trê. Mi vegnin za i pei drets pensant che tocje tigni Ekstrand... sperin ben va, e sperin che int come Fabbrini par une volte e fâsi viodi di non savê dome cori dibant e colâ par tiere... Totò? Ma... al è un pôc ju di cuarde, si viôt.
Armero al somee vê dismenteât ce che al è il zûc dal balon, Benatià al fâs ogni 10 intervens bogns une capele galattiche. Insome... la viôt brute, ma se no i crodin nô, che o sin tifôs, cui ajal di crodi, chei altris?
Fuarce Udinese! 
Fur i coions par butâ fûr i olandês!

mercoledì 7 marzo 2012

Spietant l'Olande...

E intant che spietìn la partide di doman, cun chê scuadre li che no ai capît ben se e je di balon o un dentifricio, che chi - via Frank - cualchi anticipazion dal Olande!

 

sabato 3 marzo 2012

Il cartel par udinese - atalante

Sperant che Denis nol vedi voie di gjavâsi cualchi sodisfazion, e sperant che cun il tornâ di Pinzi e di un Totò e di un Asamoah, che 'nd àn polsât, viodin se meti il cartel prime al torne a puartâ bon, come che al veve simpri fat fintremai di chê partide sfigade cul Milan.
Dopo il premi a Guidolin non si podeve fâ di mancul di cjacarâ di lui e alore, jessint che al somee pardabon vê cjapât sù dutis lis carateristichis de gjenie furlane (tacant dal "viodarin" fin a "svolìn bas" e dut il rest) podìn propit dî che al è un di nô!