sabato 6 ottobre 2012

La bielissime vie Poscuel

E tache cumò, par che o vuei fâle tacâ, une gnove piçule rubriche dal Salvadeat.
Il tag?
"salvadeadis!"
Parcè... parcè che vuê, intant che o levi viers cjase Cavazzini, a fâ un zîr, o ai vût la furtune che une siore, viodint che o cjaminavi sul marcjepît, si viôt cu la muse un pôc incocalide, e à pensât ben di dâmi una cjalade di brut, par che no mi spostavi par che jê, cul so suv, e podès fermâsi, e soredut - lu ai capît dome dopo - par cè che no cjalavi trop biele che e je vie Poscuel.
Si che duncje, la siore, e à pensât ben di parchegjâ la sô machinute sul marcjepît, juste par fâmi capî, imagjini, ce spetacul che mi stevi pierdint...
Par fortune!
Ve chi che o ai scuegnût voltâmi e fâ une foto a la bielissime vie Poscuel, cun chel cîl... chês cjasis... parfin un autobus!
Sì... pecjât chê machine li, che mi gjavave un pôc la visuâl... ma insome, no si pues vê dut. 

_____ *** ______

Comincia adesso, per il semplice motivo che mi va, una piccola nuova rubrica del Salvadeat.
Il tag?
"salvadeadis" (selvatichezze)
Perché... perché oggi, mentre mi recavo a Casa Cavazzini, a dare un'occhiata, ho avuto la fortuna d'incontrare una signora che, notando il mio incedere sul marciapiedi, probabilmente con l'aria disattenta, ha avuto la pensata di redarguirmi con un'occhiataccia, in quanto non mi spostavo per far sì che lei, suv-munita, potesse sostare, e soprattutto - l'ho capito solo tardi - perché non prestavo sufficiente attenzione alla bellezza di via Poscolle.
Cosicchè, la signora, ha avuto la buona idea di parcheggiare la sua piccola automobile sul marciapiede, al solo fine di farmi capire, immagino, quale spettacolo mi stavo perdendo.
Per fortuna!
Mi sono dovuto voltare e fotografare la meravigliosa via Poscolle, con il suo cielo... le abitazioni... persino un autobus!
Certo... purtroppo l'auto che vedete mi toglieva un po' la visuale... ma insomma, no può essere tutto perfetto.

Nessun commento:

Posta un commento