sabato 20 ottobre 2012

Il cartel par Udinese - Pescara

Ve chi! Vuê o jere ispirât...
E lu sai, lu sai che magari Pescara, voltât par furlan, no si disarà pescare, ma a mi mi leve ben di fâ il zugut di peraulis e mi jere vignude voie di disegnâ la zebrute che e pescje e alore... ise o no ise vignude biele? 
E insome, dopo un biel pôc che no si faseve un cartel, e il prossim al podarès jessi chel pe europe, o forsit no, no sai, a ogni mût, mi jere cjapade ben e o vevi gust di disegnâ... podopo mi è vignude ancje la frase juste, e o ai metût in bande di cirî una frase su Pinzi, o alc altri.
Reste che doman al vares di jessi soreli e sperin, se come che disin al ves di zuià Maicjossul e Gabriel Silva, che si rivi adore a tirâ fûr i trê ponts, che insome... nus coventin pardabon par rivâ a començâ chest campionât...
Mandi, e si viodin doman al Stadio!

Nessun commento:

Posta un commento