giovedì 15 marzo 2012

Il cartel par Udinese - AZ

Metât cartel, vuê, lu à pensât me pari. L'ultin toc jo. Si podeve lâ a cirî un zûc di peraulis con AZ, sedi come alfabêt, sedi come marcje di dentifricio, ma insome... mi pareve scontât, e a la fin dut ce che i covente al Udin, par tentâ l'imprese, a son tre goi.
Goi che in dì di vuê a somein une chimere, jessint che ca nol segne plui nissun. Dopo la partide di domenie, dulà che une cualuncue tierce categorie e podeve fâ la sô porche figure, mi somee di viodi une vore di pocje sperance, e in efiets, o vin pocje robe di meti in campo, usgnot.
Sperin in Pinzi, che al è un che al tire fûr i coions, cuant che al covente, e pecjât par Basta, che ancje chel al cor par trê. Mi vegnin za i pei drets pensant che tocje tigni Ekstrand... sperin ben va, e sperin che int come Fabbrini par une volte e fâsi viodi di non savê dome cori dibant e colâ par tiere... Totò? Ma... al è un pôc ju di cuarde, si viôt.
Armero al somee vê dismenteât ce che al è il zûc dal balon, Benatià al fâs ogni 10 intervens bogns une capele galattiche. Insome... la viôt brute, ma se no i crodin nô, che o sin tifôs, cui ajal di crodi, chei altris?
Fuarce Udinese! 
Fur i coions par butâ fûr i olandês!

1 commento: