domenica 22 gennaio 2012

Il cartel par Udinese - Catania

O vevi pensât doi cartei pe partide di vuê. Ducj i doi a vevin a cefâ cun la cuistion dal Stadio e dai tifôs.
No soi sigûr che la cuistion dal jemplâ il Friuli e sedi dome di bêçs o di stadio plui o mancul biel. a dî il vêr. Il mini abonamet par il ritorno al è une robe che pardabon no coste nuie. A spindìn cincuante euros intune maie o intun pâr di bregons o podopo a disìn "O ai fat un afâr" e pûr o ai sintût int riçâ il nâs continuant a dîsi che no va ben e che no son presîts vonde bas. 
La veretât e je che chê li e je int che i plâs meti malepâs e che no à nissune intenzion di lâ al stadi, par il sempliç motîf che dal balon no i interesse nuie. Viodarìn cemût che e van, chescj mini abonaments.
Jo, par esempli, son un di chei che al varès voie di fâlu ma che ancje se lu fasarai no sai mica se o larai a viodi la partide... La veretât e je che dal balon a mi mi interesse fin a un ciert pont. La vite e je di altris bandis e se al è soreli, dopo vê lavorât une setemane, o ai gust lâ a tor, a cori, al mâr a viodi il Friûl o magari dome stâ cuiet a cjase, ogni tant, a meti a puest dut ce che o ai lassât indaûr dilunc la setemane.
E alore?
E alore nuie, Jo almancul no romp i coions a nissun e no sopuarti chei che si lamentins simpri (e i Furlans o son une vore brâfs a fâlu) dispes par dibant.
E alore ve che il cartel par l'Udin al veve di jessi: "Miôr l'Udin dai Metallica: mancul bêçs e plui spetacul!". Ma dopo gno pari al à siel chest che o viodês, forsit par damâle sul nâs a mi, che dispes o soi cjase a cjalâ la partide, mentri che lui al è a cjapâ frêt cul strisson.
Insome, vonde cjacaris, chi o là, viodin di tifâ, che la scuadre e je buine e cumò al è un moment dificil. 
Mandi a ducj!

1 commento:

  1. I'etait avec Marlowe, a voir la marée qui s'élève. A la prochaine, mon cher Raffaele.

    RispondiElimina