domenica 22 maggio 2011

Il cartel par la ultime partide: Udinese - Milan


Lu sai, lu sai... nol è cui sa cè, il cartel, ma insome, e je la ultime zornade di campionât e ancje lis ispirazions a son strachis. E i ogni câs o ai evitât ogni riferiment ae champions, chest colp, per che soi abituât a lis ingenuitâts, cul Udin, e mi visi ancjemò chê partide che ducj o savin, dulà che chei dal Barcelone, cul cûr in man, no àn podût fâ di mancul di segnâ.
La Lazio, lu savìn ducj, e vinçarà, par che al è normâl, par une scuadre motivade. Il Milan, se al à voie di fâ afârs cul Udin, un al podarès pensâ, al à di lassâi il pont, ma la realtât e je une altre. Par l'Udine, la Europe, e je une grande robe, ma par i zuiadôrs plui fuarts dal Udin, che a laràn justementri vie a fin dal an, no je cussì.
Se o cjapìn la champions ducj i zuiadôrs a costaràn di plui, parcè che nissun al mole una champions par là intune scuadre blasonade che no le à, si no par bêçs. Ven a stâi che no je dite che il Milan al vedi istruzions di zuiâ cun calme... Ciert, se jo fos un zuiadôr dal Milan, no ven sigûr no a fâmi mâl a Udin par une partide che a no vâl nuie, e il pidut lu tire vie volintîr...
In ogni câs, o varès gust di viodi un 2-2, un gôl di totò, un di sanchez e une doplete di inzaghi... ma fate tal ultim minût eh... :)

A proposit, 'nd è int che a ven da la Argjentine, par viodi l'Udin, e alore, ve chi, doi cartei!

mercoledì 4 maggio 2011

Simone Marcuzzi presentât di un Salvadeat

Une gnove piçule piçule, juste par dî che vinars di sere, ai 6, o sarai in Feltrinelli a Udin, a presentâ il libri di Simone Marcuzzi, "Vorrei stare fermo mentre il mondo va".
Us ai za dite alc di chest libri su chest blog, e ancje su chel par talian, o ai plasê, prime di lâ a fâ serade ae fieste de bire, di presentâ Simone.
Ae fin, si sa, di spes lis presentazions di libris a son standard, ancje par che, come che al disevê Zappa al rivuart la musiche (che cjacarâ di jê al è come balâ di architeture) fevelâ di un libri al è come cirî di lei un la man a un madrac (sì, le ai inventade cumò, ma al jere par rindi la idee).
Difat, cun Simone, autôr che o ai scuviert di no vê dongje di me dome la passion pe scriture, ma ancje chê pe musiche e pe leture - e parcè di no, ancje il gust di savê cjolisi in zîr cuant che al covente - a si cjacararà dal so libri, ma ancje di altri.
Ce saio... di libris in gjenerâl, di narative, di leteradure, di musiche, magari ancje di balon... viodarìn.
Se o passais di chês bandis e vês di passâ mieze ore prin dal aperitîf o de cene, aes 18.00 o sin a li, al plan di sore. Si no... si cjatin ae fiete de bire al Fiera. :)