martedì 6 settembre 2011

Il cartel par l'Udinese cun l'Arsenal

CUL! 
PUTANACE CHE SCROVE.
E no, il cûl, no lu vin vût, nuie ce dî.
Va ben, va ben... o soi un pôc tart, cul cartel de partide cun l'Arsenâl, ma par completece ve chi che lu met, juste par fâ come che al à dit il Guido: cjapâle come la ultime partide de passade stagjon.
Cumò spietìn chês gnovis, ven a stâi la prime partide di Europa league, ca di un setemene...
Ce dî... jo soi content, a diference di ducj chei altris tifôs.
La scuadre mi plâs, o viôt biele int e biei zuiadôrs. Ca o son ducj che si lamentin che no vin cjolt chel o ches altri... pos jessi, ma a mi, a dîle dute, Dos Santos mi steve altamentri sui coions e no lu varès volût nancje se al paiave lui, par vignî ca (cun di plui chel li a Udin nol vignive, che no 'nd è vonde discotechis), chel altri çus dal Barcelone, che dopo a no sai nancje se al è finît ae Rome, al veve tante braure ma masse mierde...
Torje, invezit, mi plâs. Al à çate e al côr. Chel li, tu viodarâs che si cjape il puest di titolâr e ancje al va in dople cifre di goi. Par rest, fun châ altre dî, Badu al jere "no avonde" ma cun la partide cu l'Arsenâl ai voie di viodi cui che al è bon di dî che nol è un bon zuiadôr... al à dome di fâsi... pussibil che la int no si visi di trop che o vin spietât int come asamoah, par dî un a câs.
Podopo no mi displâs nancje Danilo, e nancje Neuton... cun dute la mierde che i àn butât parsore... Insome, in champions no larìn... ma la scuadre par gjavâsi plui di cualchi sodisfazion, jo la viôt.
Si dopo a tornin in ca Basta e cuissà... chel Barreto che o vin cognossût... 
Starin a viodi.
Par intant... Alè Udin!

Nessun commento:

Posta un commento