lunedì 13 dicembre 2010

"Vorrei star fermo mentre il mondo va" di Simone Marcuzzi

No ai intenzion di tornâ a cjacarâ di chest libri, che o ai let di pôc, e che se a cualchidun i interesse al pues lâ cence fastidis a lei la cjacarade sul libri par talian, su chel altri blog.
Achì o aprofiti dome par dî il parcè che o ai let chest libri: "Vorrei Star fermo mentre il mondo va".
Joibe cheste, ai 16 di Dicembar, di fat, o sarai a Orgnan (19.00) ,inte ostarie in bande de glesie, propit a presentâ Simone Marcuzzi, e a fâ une partide di discors su la sô prime jessude leterarie cuntun romanç, capitade cuntune major de editorie taliane.
Dôs peraulis sul libri, tant par che o savedis se us pues interessâ o mancul.
La storie e je une tipiche storie di vite "adolesenziâl", che e cjacare di trê zovenots di 18-19 agns che a frecuentin la cuinte superiôr intun istitût di Pordenon (un liceu, tant par dâus cualchi particolâr) e a vivin lis cuistions di ogni dî, dai zovins di cumò.
Cuntune scriture lizere e elegante, Simon Marcuz nus conte cemût che Rodolfo, il protagonist, al vîf il passaç da la etât dal mont di frûts a chê di une realtât di grancj, passant par une schirie di cuistions personâls come la fin dal matrimoni dai siei e la mancjance dal pari. A inricjî il libri, par nô furlans, e je une ambientazion fate inte provincie di Pordenon che e je fate une vore ben e che a puartê a vivi la storie intune maniere plui intime di un cualcisei letôr. Se cualchidun al à un regâl di Nadâl di fâ a un frutat di 16-20agns che magari nol è usât a lei, us dîs subit che cheste e je une buine sielte, parcè che la descrizion des storie dai zovins de province e je une vore bene fate. Par chel che invezit al volès passâ a Orgnan dome par bevi un tai... ben che al vegni, si viodìn joibe!

Nessun commento:

Posta un commento