venerdì 14 maggio 2010

Festintenda, Teatri e vâs di vuès

Vuê us lassi dôs cjacaris sul Festintenda e il me cronic no rivâ mai a lâ come che al coventarès là.
Lassin stâ che fin a chê altre dì o jeri convint che al duràs trê setemanis e no cuatri, come che invezit al dure.
E lassin stâ ancje che ogni an o mi dîs: o ai di lâ plui spes o ai di lâ plui spes o ai di lâ plui spes, e invezit a va simpri a finîle che o rivi a fâmi si e no un pâr di seradis.
Cjale usgnot, che a larès vulintîr a viodi i Tre Allegri Ragazzi Morti (fracàit il link, se soredut o sîs di Pordenon), ancje se il disc gnûf no mi entusiasme (ma al è biel) e invezit o scugni scjampâ a cene. 
Bon.
Ma chescj a son problemis miei, che al è inutil marcâ, parcè che si sa che lis robis di fâ a son infinidis e no a sin une persone sole e ven a stâi che no covente tirâ fûr l'analisi matematiche e nancje che dai miedis par capî che no je une soluzion. Bisugne contentâsi di fâ un pôc di dut.

In ogni câs chê altre setemane o soi stât a viodi la serade dai "Il Teatro degli Orrori" e mi soi divertût e il conciert a mi è plasût ancje avonde (ancje se i tocs cui arcs eletrics a jerin di dismenteâ par problemis tecnics e, in vie di massime, no mi parevin cuissâ cè ispirâts e volenterôs di spacâ). Capovilla, cun di plui, mi pareve cuasit tirât, e no fûr cu la cassele come par solit (e in ogni câs a nol jere cjoc spacât, il che forsit al à zovât a la durade dal conciert). O ai ancje viodût che sul tubo, cualchidun che al devi jessi stât un pâr di metris denant di me, al à poiât une vore di videos. La cualitât e je ce che e je, ma o podês fâsi une idee.
Anzit
Ve chi che us ficji il video di une des miôr cjancjons dal ultin disc:

Lassant stâ i concierts che a son stâts us dîs ancje che o rivarai a lâ ancje doman di sere a viodi il mê compaesan, ancje par talpinâlu un pôc che se no chel no mi fâs adore il lavôr che al à di fâmi :)
Ah scusait, o stoi cjacarant dai Jar of Bones, che aromai o ai viodût vonde voltis, ma si che a sunin a mortean, al è come che fos une robe nostalgjiche, viodût che al è un palc dulâ che a àn sunât cuant che e je stade la stafete jenfri bassiscj (nomo bombo) e un dai prins dulà che a àn començât a spacâ.
Insome, dut chest par dîs che se doman o sês libars vignît a viodi i Jar che rivin ancje a bevisi une bire, o ancje dôs, che tant o ai za decidût che par tornâ a lignan dopo o fâ vuidâ la murose (ancje se je ancjemò no lu sa)
Mandi!

1 commento:

  1. il trailer di luciano lunazzi e andrea scalone su youtube scrivint trailerLuomodiCartonemp4

    RispondiElimina