venerdì 19 marzo 2010

Cronache di un vagon di storiis

Su la ostarie leterarie si è fat tant un cjacarâ dal vagon di Remanzâs che bisugne che o cjati propit un moment par contâus, achì sul me spazi personâl, la ultime serade di joibe stade, che si pues cun trancuilitât dî che e je stade la miôr. 
No je stade, di fat, une sere dome di contis,  parcè che in graciis soredut da paron di cjase e di chei che a son vignûs da dâ une man la leture dai tocs de ostarie al è stât dome un dai tancj biei moments.
Tant par comencâ a chi parsore mi podeis viodi intant che o lei, incjantonât, de tante int intervignude.
A chi in bande us met ancje une fotografie dal prin che mi sint di ringracia, rivuart ae leture. L'otim Checo Tam, par dutis cuatri lis seradis al à vût e nus à dât il gust di vignî a lei lis contis, regalantnus simpri interpretazions une vore convincentis.
E se si steis domandant parcè che o sin ducj e doi vistûts di neri, lui che al somee un metallaro dai agns '80 e jo un corvat in timp di criure, us disin subit che il teme de serade al jere "Contis par rifleti" e come che podês imagjinâ no jerin simpri contis plenis di ligrie, a jessi contadis.

Ancje chist colp, tal vagon al jere plui di cualchi contecurtâr. Ve chi, par esempli, un che al à cjapât l'avion e al è rivât di bruxells, e che no je nancje la prime volte che lu fâs: Jaio Furlanâr e la femine!
Sì, sì!
Propit lui, chel di agne Lene che cussì di spes nus ofris lis sôs contis.

Podopo o vin rivât ancje a fotografâ il brâf furlan, ven a stâi Stefano Gasti, che in cheste imagjine al je un grum atent a lei il librut cu lis contis, sentât dongje di Jaio. Anzit, o cjapi la ocasion par dî un gracie in plui a Stiefin, parcè che al à vût la biele pensade di fâi un regâl une vore adat al paron di cjase, la persone che metint a disposizion il vagon e à permetût di podè fâ chestis seradis.
Ve chi che al è: Paolo Roiatti, che al à subît provât il so regâl, une biele barete rosse par podê fâ capî cui che al je che al vuide il vagon!
Gracie Paolo!
Ae prossime!
Podopo no je finide.
E jere ancje la musiche!
Sedi la musiche eletroniche che à compagnât la leture di cualchi conte, che je stade metude adun di Alex Sundruthi Santi, che al è chel che forsit o rivais a olmâ sentât sul divan, la jù insom, e ancje la musiche di un duo di chitariscj che a si è metût insiemit propit achì intal vagon e che prest al publicarà un disc. I bravissims "Ida y vuelta", che di non a fasin Andrea Maurizio e Yerlan Ricardo, dulà che o pensi che Maurizio e Ricardo a sedin i cognoms.

Ae fin no mi reste che ringracià chei che a àn dât il vie a cheste iniziative e che cence di lôr no si sarès fat nuie. O cjacari di Daniela Briz, la assesore che e à benedît la operazion, di Priscilla De Agostini, che no dome e à organizât la serade, ma che e je ancje la autore des fotos e soredut de mangjative ufiarte inte pause, servide di Luisa Bergnach. E cence dismenteâ il Comun di Remanzâs e chei dal sportel di lenghe furlane che a àn judât tal corezi e meti adun il librut.
Fra chei altris contecurtârs intervignûts o vin viodût Carli Pup e Maria's, ancje se no ju vin rivâts a sierâ intune imagjine. Cence contâ ducj chei come Frank Spada o Spirt Anonim, che a podevin ancje jessi e nô  no lu savìn.
Bon, mi pâr propit che al sedi dut.
Ve chi la ultime imagjine che us lassin, cu la leture insiemit di me e dal Checo, che nus pâr che a rindi ben l'aiar che si respirave chê altre sere intal vagon.


2 commenti:

  1. O vin mandât lis fotos al cercli leterari di San Petersburg, par mostrâur che se no si saveve lâ da lôr al jere parcé che si jere ocupâts da vuâltris:-)

    RispondiElimina
  2. Mi plâs la idee di jessi trasparente e che nissun al rivi a viodimi!

    RispondiElimina