giovedì 4 febbraio 2010

Rock & Nêf

Us isal mai capitât scuvierzi che un dal paîs al cumbine alc di bon e di cjatâti a pensâ "Ah, ma al fasial chê robe lì?"
Dài, dài, sì che us è capitât! Soi convint.
Di chês robis che tu pensis simpri che chei di cjase a fasin robis pôc professional e chei di lontan invezit...
A mi mi è capitât cualchi an fa cui Jar of Bones, che al è un comples, come che a si diseve une volte, ancje se chescj ca, plui chê sunâ intun comples, il comples lu àn intor, e a si clame rock!
Al è cussì che i ai dit al me amì di Vicenze, che o clamarìn Cidin, (no, nol mangje i gjats, no stêt procupâsi, ancje se la foto...), un che al à intor il comples dal scrivi, come me (a ognun il comples che si merte), insome, i ai dit: "Oh, viôt, cjastronat, che a fin dal mês a vegnin a sunâ i miei amîs (che a no son miei amîs ma si dîs simpri cussì) propit lì a vicenze, viôt che o ven jù e si va ducj i doi a viodiju!"
Cidin, che al è un di chei fissâts cul metal, ma cussì fissât che al à vût il coragjo di dîmi che l'ultin disc dai Metallica nol è tant mâl (cuant che jo i ai dite che al fâs scuasit cagâ), a mi à dit di sì, ancje se nol veve nancje idee di dulà che al jere che bûs di cûl (anzit, bûs di jack) di puest dulà che a sunavin.

Ven a stâ che però, par motîf che no stoi chi a dîus, juste la date dal conciert, sabide stade, o jerin ducj i 2 a Bologne, a fâ fente di jessi part di une cjase editore. "Benon!" i ai fat "No problemo, si fermìn a viodi il conciert tornant indâur"
"Perfet" mi fâs lui "Cussì si fermin a saludà la mê murose che e lavore in hotel propit lì che sunin i toi amîs."
Insome.
O rivin a Vicenze to 9 di sere e chi si tache a ridi.
Tal hotel o cjatin doi personaçs che a piturâju si stâ di mancul che a contâ di lôr!

Personaç numar 1
1) il paron dal hotel che come che o sin jentrâts nus cjale e nus fâs: "No sarîs mica di gjestre, voaltris?" (naturalmentri lu a dit par vicentin) e no pos crodi, "nooooooooo" i fasin, e pardabon che e jere vere, si no chel lì nus faseve la piel. Invezit, rassicurât dai cjavei luncs di Cidin e dai rincjns di vacje che o vin ducj i 2, al à tacât a fânus sù un cjastiel di cjacaris di ogni fate, des barzeletes a lis batudis a sfont sessuâl, di chês politichis a chês su lis feminis! 
Insome... nol è stât facil disbrigâsi, ma si come al à fin i vin scrocât aperitîf, bire, nachos e salse messicane... bon, dai, lu perdonìn

2) personaç numar 2
Un fenomeno! un frutin che al varà vût 14-15agns e che al jere lì a fâ stage par l'istitût alberghiêr. La murose dal me amì e jere disperade, par che i veve rot i coions dut il dopomisdì e dopo vei fat netâ ancje lis butiliis da l'orzata e de cedrade, che aromai no si tocjavin plui di 20agns, no saveve plui ce fai fâ. Bon, a ogni mût nol jere chist l'impuartant, l'impuartant al jere che i vin domandât se al saveve dulà che al jere chist jack hole, par lâ a viodi il conciert.
De sô rispueste o vin capît che:
- il jack hole al jere un bûs di puest di 5x5 metros
- si paiave 10 euro di jentrade e di plui pes consumazions parcè che al jere un circul di no si sa ce robe
- no si mangjave nuie
- lu si cjatâve dopo il porno shop, il locâl par scambiscj e prime dal locâl de lap dance
- al jere cuasit impussibil che saltassin fûr vîfs
Insome... disìn che nus à un pocut scoragjât, ma par fortune che jo e Cidin o sin une vore rock e no si sin tirâts indaûr...
Risultât?
- o vin paiât 3euro la jentrade e 3 euro la bire
- il puest al jere avonde grant e cuntun palco dignitôs par fâ i concierts
- no si mangjave nuie, ma difat a nol jere un pub, ma un locâl par concierts
- e jere ancje cualchi buine gjate, di chês cul cûl a altece dai dincj.
L'uniche robe vere e jere che si cjatave tal mieç di une schirie di locâi dulà che la comunicazion dal lengaç dal cuarp e jere une vore disvilupade... e cuant che o sin smontâts tal puest sbaliât a lu vin capît di bessôi...
la signorine che jentrave devant di no e veve une cotule une vore rock, ma si capive che e leve par dut fûr che al conciert dai Jar of Bones!
Cussì o sin tornâts vie come i ultins doi sfigâts di chest mont che la uniche robe che a cjapin al è il frêt
Nuie pôre
O cjatin il puest just e prin di jentrâ o din une cjalade adalt.
"Nevejal?" Mi fâs Cidin (in vicentin, of course)
"Naaaaaaaa" i rispuint jo!

Benon! 
O sin dentri
Nin a bevi une bire e ancje a saludâ il jar di Sclaunic, che a viodi un paesan in ta chel bûs di cûl al devi vê pensât che o soi dut coion, o soi un ologram di mê stes, o che la rane che al veve lecade par preparâsi a sunâ e jere lade di mâl.
Nuie pôre.
O pensâvin di sei tart, e invezit o vin rivât ancje a viodi, tal ordin:
- doi tocs di un comples (e chel che al cjantave cualchi comples lu veve sul serio) che al faseve cover businadis dai motorhead (o no mi visi nancje di cui)
- un comples une vore figo che al faseve cover dai A Cais Dopo Cene (bassist e chitarist une vore bulos, cjantant spudât al origjinal ancje se al someave cat stevens finît sot di une camionete, e baterist rabiôs come se sot lis bachetis al ves vût chel che i veve taconade la murose)
- un comples di zovenuts cuasit insopuartabil che al veve tocs noiôs scrits par une cjantante cu la vôs come chê di Dolores O Riordan cu la passare strente intune smuarce e une pantiane sot i dincj.
(di fat ogni volte che a stavin par tacâ un toc gnûf jo e Cidin a si disevin: "sperìn che e sedi une cover, sperin che e sedi une cover...")

Poben, ven a stâi che durant chiste fantacine gaudente o tachin ducj a là vie! Di trente-cuarante personis che o jerin lì ator a restin si e no metât! Cel sucedial? Boh? Mah? Su ju dret ledrôs... Poben... ce che al è!
"Nuie pôre" i fâs al me amì "Fiditi che i jar of bones a sunin simpri a manete, sedi par 100 sedi par doi di lôr"
E difat veju:

Sì! 
Al je propit cun cheste cjançon che àn viert il conciert, e jo e Cidin, ancje se o vevin sintût il CD in machine fin ta chel moment, nus è plasude un grum. 
L'acustiche e podeve jessi miôr (o pensi jo§), forsit i tocs a son a trats derivatîfs (al pensave Cidin), ma dal vîf...
Dal vîf a spachin!
Vait a viodiju, se us capite, e anzit, vigneit a viodiju, che il 27 a presentin il gnûf disc al Matisse (si si, li da lis fricis) e no si paie nancje. Di miôr di cussì!

Insome, fasintle curte. Si sintìn di sclop dut il conciert e finalmentri a rivin a sintîs di gnûf il rock tal sanc. Un'orute o pôc mancul di une performance cui cuintricoions e a son lis dôs.
Ore di là, 
Jo o vevi la frute che mi spietave cjase e i vevi dite che e preparàs une torte che e sarès rivât cirche un'orute prin.
Cidin al veve la murose che e finive i agns e che lu spietave cjase adore par fâsi fâ la fieste.
Insome..
O nin fûr dal locâl e...
LA NÊF!!!
Putanace la miserie trope nêf. 
Par tiere e par aiar! Di viodi mancul che un vuarp cence cjâf!
"Ce fâstu, ti fermistu a durmì ca" mi fâs Cidin.
Ma jo o soi rock, pues crodi. No no, vie, FUUUUUCK!
e vie inte autostrade viers Udin a..... ... ... 50 a l'ore!
Trê corsiis, dutis blancjis, il neteveris che al pareve un Don Chisciotte cuintri i mulins, la machine che e leve mo di ca e mo di là. Tor trê e mieze di matine, dopo un'ore che no viodevi nissun, inte strade, mi soi cjapât il lusso di frenâ, fà un cercli inte autostrade e là cinc metros cuintri man!
Almancul a pues dì di vele fate! 
Ancje chest al je rock. :)
Bon, lungje zornade e lungje pagjine di diari,
Voaltris vait a viodi il Jar of Bones, se us capite, e sperait che a nol nevei!

Nessun commento:

Posta un commento