sabato 25 ottobre 2008

OOO (seconde part)

Ve chi, ancje se nissun al à domandade, la seconde part de conte. Mi racomandi, tacait a lei da la prime eh. :)


[...]

No. No soi un drogât, no soi un induvin e no soi fûr cu la cassele. Sigûr, a son pussibilitâts che o ai tignût di cont, jo prin di ducj. Ma lis ai za refudadis. Soi un viazant, ve ca ce che a soi! Cheste e je la peraule che miôr mi descrîf.

Ma no steit a crodi che jo intindi dome viaçs fats cul cjâf o di fantasie. Cuant che jo us dîs viaç o intint la peraule tal sô sens plui rût: ven a stâi viazâ come vivi.

Parcè che dut ce che al ven daspò di cualsisei “OOO” jo no dome lu viôt, ma lu vîf.

E je in cheste maniere che a mi soi cjatât a tignî in man il fîl par par pescjâ i gjats grandonons dal Mekong o a respirâ il cjarbon che al bruse a Centralia. O ai tabiât cun çatis di furmie i plets dal parc di Mill End. O ai preât i miei vues inte glesie di Sedlec. O ai cjalât fis la Pistol Star cul voli di Oudane. O ai clamât la me cussience di une cabine cjatade in tal mieç dal Mojave. Mi soi cjatât a jessi un tatzelwurm, une banshee, un sayan, un hsingnu. Soi stât dut e dapardut. E dut e dapardut a pues ancjemò di sigûr sarai. O soi cussì convint di podê dî che se alc, intal mont cognossût, al esist, al è dome cuant che jo, in cualchi maniere, o rivi adore a cjatâlu.

Cun dut chest però, o mi reste instès une crôs. Un carûl che no mi lasse gjoldi a plen di cheste me maniere di viazâ.

O ai la impression di jessi dome un imprest.

O ai la idee di jessi une arme che no fale mai, pluitost che il cjaçadôr che la dopre. Plui a son i viaçs, plui a viôt robis, e plui o ai voie di metilis a sotan e di sielzilis. Un OOO daûr di chel altri, ogni volte che il dêt pontât mi sburte viers une bande di mont che no ai domandât di viodi, e cres la voie di rivoltâmi, di scjampâ vie, di cambiâ. E je une condizion che e je començade cuntun fastidi indefinît, po dopo e si è fate brame e cumò e je dibisugn.

O ai di scugnî sielzi, podê dismenteâmi dai ordins e si chel dêt pontât che a nol è il gno. O ai voie di zigâ OOO savint di jessi jo che lu decît e lu indreci la che vuei.

E volêso savê une robe? Cumò denant a soi rivât adore a fâlu.

No savarès dîus di trop che o stoi provant.

Al è stât un moment, un pensîr nassût par câs. E je stade la scuvierte di un imbroi metût insiemit a la cussience di doprâlu. La man, come simpri, mi steve mostrant un lûc, o une persone… no mi visi ben ce robe. Mi visi dome che o ai decidût di pensâ altri e di sedi rivât. In chel moment particolâr, a dî il vêr, o ai pensât dome une schirie di letaris involuçadis. “Pzpiodfugyajs”, “xzdgbcerhy” o alc di dongje a chest. E come che o ai pensât cussì mi soi cjatât cjase!

Voaltris no podês rindisi cont trop content che o jeri dopo sedi stât bon di sielzi il me viaç. O mi par di sintî za ce che a steis pensant: ma se prin o dopo tu larâs dapardut, ce ti coventie sielzi dulà lâ?

Ma la libertât, us disarai, e je alc di unic. E je il mangjâ che al ven devant di ogni altri. E pôc a mi interesse se a la fin, un moment fa, no ai fat altri che tornâ cjase. Ce che mi interesse al è che o soi stât jo a decidilu! E je stade la prime volte, ma us dîs che, come che al è vêr che mi clami Google, no sarà di sigûr la ultime!



_________________

e chi la seconde part par talian

Nessun commento:

Posta un commento